Time flies when the beat drops

Jäklarns pannkakor, kan inte fatta att det har gått exakt en månad sedan jag bloggade sist!
Tiden har verkligen gått otroligt fort här borta. Det är nästan löjligt så fort den går. Jag är väldigt upptagen under veckorna med skolarbete, sitter 12 h om dagen i snitt. Sedan har jag och Kia börjat träna också, vilket är ett mycket välkommet avbrott i vardagen. Skönt att svettas bort en massa stress och aggression mot lärare som tycker det är jättekul att slänga på oss en mass prov och uppgifter.
2 av mina lärare tycker det är jättekul att ha en europe i klassen och frågar allt som oftast hur saker funkar i Europa (för hela Europa är ju ett land, och inte uppdelat i olika länder med Sverige som ett exempel, haha). Nej men lärarna är ju uppenbarligen så pass upplysta att de vet att Europa inte är ett land, men det känns som ett vedertaget begrepp att prata om Europa som en nation. Nåväl, de kära jänkarna kan ju inte vara bäst på allt (även om de gärna vill tro det).
Som sagt, sedan jag skrev sist så har det pluggats otroligt mycket. Det har även blivit en och en annan vända på Aces, Flame och Grandma's för att dansa loss. 
 
Den sköna Kia och jag för någon helg sedan. Hmm, undra vart jag har lagt den här kajalen någonstans?
 
Idag är det även exakt 2 veckor kvar tills vi sätter oss på planet till Cancun! Toklängtar rätt rejält där kan jag säga. Ska bara fixa ett prov i business law den här veckan och två midterms nästa vecka innan jag kan koppla av helt. Och några inlämningar är det ju också. Och en presentation. Vill ha spring breeeeaaaaaaak.. 
 
 
Vi var på en till hockeymatch förra veckan! Väldigt kul nu när terminen dragit igång på allvar och det var mer studenter där (= sjukt mycket mer drag). Tyvärr vart det torsk i båda matcherna i dubbelmötet med North Dakota. 
 
Until next time! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0