Lördag-Måndag

Ska försöka mig på att berätta vad vi mer gjort för tokigheter sedan jag landade i Duluth. 
 
Lördag 18/1
Vaknade upp i lägenheten och hängde mest med folket i huset på dagen. Sedan åkte jag, Kia och Sean och handlade lite förnödenheter (läs mat och vin, haha) för att sedan bege oss hem igen. På kvällen blev det pre drink i lägenheten bredvid innan vi begav oss mot Grandma's. Det var en stor bar/klubb-isch med stort dansgolv och flera våningar. Lite lugnt i början, men sedan började det ta sig och det blev en riktigt jäkla toppenkväll till slut! Måste säga det igen, vilka roliga människor man har hamnat med här borta!
 
 
Söndag 19/1
Bakishäng de luxe med hela våningen i Kias och Anitas lägenhet med spelkväll som avrundning på en fantastisk vecka. Vi spelade ett spel som hette "99" med en dollar som insats.. Speldjävulen i mig jublade, haha. Det var jag och Andrea som var kvar i finalen men tyvärr fick jag se mig besegrad där och snuvad på de 10-12 dollar som totalt låg i potten. 
 
 
I nästa inlägg tänkte jag försöka skriva lite mer om skolan och kurserna jag läser här borta. Har hittils bara haft lektioner i två av de fem olika kurserna jag tar här borta så stay tuned! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0