Dagens visdomsord - Eller?;)




hihi:)

Annars är allt bra här i Örebro. I helgen var det bal på slottet med juridiska föreningen vilket var väldigt uppskattat. När man dessutom får runda av kvällen på ett dansgolv med de allra bästa kompisarna så kan man ju inte göra annat än att njuta av livet, inte sant?;)

Om jag fick göra precis vad jag ville just nu så skulle jag ta min kära Maria under armen och sätta mig (oss) på ett plan till New York och njuta av försommaren och massa shopping. Meeen eftersom vårt kära juridicum har fått för sig att klämma in en alldeles för stor kurs i processrätt på alldeles för få veckor blir jag nog så illa tvungen att hänge mig åt det istället. Nåväl, vad är väl en bal på slottet en vårig shoppingdag i New York...

Kommentarer
Postat av: Sara

Halllå??? Blogga blogga!

2012-05-21 @ 16:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0