Katsching!

Vilken härlig vecka det har varit. Nya kursen (statsrätt) har börjat flyta på ganska så bra och vi kommer in i ämnet mer och mer vilket är väldigt spännande faktiskt. Verkar vara ganska ensam om att tycka att det är roligt dock haha.. Får mest konstiga blickar från folk när jag säger att det är riktigt kul att lära sig mer om hur vårt land de facto styrs och hur alla val egentligen går till.

I onsdags var det juristmässa med efterföljande juristbankett. Mässan var ganska kul med många utställare som var duktiga på att berätta om sina företag och att pracka på oss massa påsar med pennor och godis i (och kanske ngn liten informationsblankett om företaget, men det var bara kanske:P). Innan banketten samlades vi hos Anna, tog ett glas vin och ett kort:


Jag är inte såhär kort egentligen, jag var dock den enda som inte lyckades få på sig sina högklackade skor innan bilden skulle tas, sådeså!;)

Resten av veckan har flutit på bra.. Jobbade igår och fick äntligen träffa min kära arbetskamrat Anna som jag inte sett på evigheter, och efter jobbet vart det en max- och sladdrunda med kära kollegan Hanna.

AJUSTE, queen of att komma off topic, det som rubriken syftar på; Jag klarade tentan i immaterialrätt!:) TJoho!:D Hihi, och när man klarar en tenta på ett sånt skönt sätt så är ju en belöning verkligen på sin plats! Detta lyckades jag klicka hem från bubbleroom nyss:







Nu ska jag fortsätta min supersofta lördag med att göra ingenting och youtuba Michael Jackson-låtar innan det blir jobb på Satin ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0