Back on tracks - 2012!

Och så var det 2012:) Nyårskvällen spenderades på samma sätt som den gjordes förra året, bakom black jack-bordet. Detta gav mig en rejäl tankeställare; att det nya året kommer gå i lite samma mönster som man firar in det. Detta stämde ju när det gäller 2011, men nu har jag bestämt mig för att 2012 inte kommer gå i arbetets tecken som 2011. Det har ni mitt ord på från och med nu.

Sen tycker jag att ni ska kolla in den här bilden och sluta upp med att tänka jobbiga tankar som att ni ska börja tokträna och sluta äta godis:


Bilden hittade jag på Anna Hibbs blogg:)

Nej hörrni, 2012 ska bli ett himla kul år har jag bestämt! Nyårsaftonen var inte så hemsk heller ska jag väl tillägga. Jag, Emelie, Sara och Yasmin svängde ihop en riktigt härlig nyårssupé som tog totalt typ 4 timmar att äta. Det var fantastiskt kul att sitta där och prata och skämta om allt mellan himmel och jord, och hallon för den delen;)Tiden gick fort som bara tusan, å rätt var det var så blev det dags att skjutsa tjejerna till en hemmafest och styra min egen kos till jobbet. Tack vare den fantastiska middagen och sällskapet så orkade jag mig igenom en extra lång arbetskväll och fortfarande ha en positiv syn på framtiden, trots att man kanske inte kände sig superkul när man jobbade.

Nu ska jag springa ner till tvättstugan och sen ska jag börja ladda över lite bilder från min nya Canon-älskling!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0