Varför ska alla dö för?

Idag dog som ni säkert sett Stefan Liv. Igår dog min mammas faster, min morfars sista syskon av hans stora skara syskon. Förra hösten, precis när jag flyttat hit till Örebro, dog min farmor och min morfar inom loppet av två veckor.

Nu kände jag ju knappast Liv, men på något sett känns det utlösande i alla fall. Varför ska alla jävlar dö för? Sånt ovärdigt och onödigt sätt att dö på, i en flygkrasch. Åååh jag pallar inte. Nu ska banne mig den där svanen i nacken bli av. Ska boka tid den här veckan!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Om du hittar nån bra o billig tatuerare får du säga till mig. Jag vill också ha en nämligen!

2011-09-08 @ 18:09:45
URL: http://tryingtospeak.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja det ska jag göra! Har kollat runt lite å vet en som gjort på de där waterproof nära stationen å hon var nöjd.. sen har en kompis gjort på ngt ställa bakom karolinska skolan å en som gjort typ vid våghustorget har jag för mig.. men man får väl gå dit och kolla läget. tror jag ska gå ner imorn och kolla, sjukt spännande! vad ska du göra?

2011-09-08 @ 18:13:43
Postat av: Emelie

Jag har kikat runt lite på internet o dom flesta rekommenderade waterproof också. Jag vill skriva syster eller sister på handleden typ.

2011-09-08 @ 18:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0