Tisdag morgon

Goddagens finingar!

Egentligen skulle den här dagen börjat för 2 timmar sedan, men en sömnig Sofie och en världelös föreläsare gjorde det sjukt värt att sova 2 timmar extra;) Ska traska till skolan vid 10 istället och deltaga på vårt seminarium, förhoppningsvis är det lite roligare.

Annars då? Fotbollen i söndags var rolig, synd att det blev torsk för ÖSK bara.. Igår var jag i skolan nästan hela dagen och satt på föreläsningar.. Det resulterade självklart i att jag laddade ner Wordfeud och började spela det, hehe. I´m hooked!

På torsdag åker jag hem till tälje, och på fredag kör jag och Anna ner till kära Linkan som ska få sig ett besök. Ska bli kul att se "min" gamla stad igen och framförallt träffa alla härliga människor som bor där!

Nu ska jag göra mig i ordning och greja lite innan jag cyklar iväg till skolan, tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0