Time flies

Oj oj, nu var det över en vecka sedan jag bloggade! Måste dessvärre skylla på alltför mkt att göra:s Nollningen avslutadets i onsdag med en togasittning, jag har jobbat tisdag och torsdag på Schenker (hade kunnat jobba hela veckan där om jag hade velat, de vill verkligen att man ska jobba hela tiden eftersom det fattas folk) och en massa skola. Tentade av ekonomikursen i måndags, å arbetsrätten satte igång i tisdags. Ingen rast ingen ro!

Förra helgen jobbade jag för övrigt.. Igår var jag faktiskt ledig och det blev till slut en liten förfest hos mig innan vi körde en runda som innefattade Frimis, Strömpis och Max. Mkt rolig kväll med härliga klasskompisar!:D Imorgon kommer mamma hit och vi ska bland annat gå på fotboll med två klasskompisar och se ÖSK-IFK.

I måndags efter tentan tyckte vi att vi var värda en runda på IKEA

Perfekt att ha en hylla som ett paraply för 2 personer??:)

Det nya kursen är jätterolig. Verkligen. Inte.

Från gårdagen, den bjuder vi på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0