Frukost i sängen:)

Åhh vad jag har det bra nu! Ligger i sängen och myser, å väntar på att Top Model-avsnittet ska tankas ner så att jag kan kolla på det och äta frukost i sängen. Mmmmmm!

Ja egentligen borde jag ju gått upp kl 8 och börja tentaplugga till måndagens tenta, meeeen jag väljer att ta en lite soft approach såhär första dagen:P Kan ju även skylla på gårdagens JF-pub som var ngt av de roligaste pubarna ever! Vi var ett gäng som gick och åt otroligt goda hamburgare på Pitchers, och sedan traskade vi vidare till JF (juridiska föreningen). Där mötte vi upp med resten av klassen och shottade å skrålade hur mkt som helst! Efter det vart det en runda på Strömpis innan vi fick den briljanta iden att ta en taxi till grankotten och ha efterfest hos Martin:) Vilken helkväll!

Nej nu är avsnittet nedladdat och magen kurrar! Ska ner på stan om ett tag och införskaffa lite nya grejer, ni får se bilder senare! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0