Duktig idiot?

Igår var vi som sagt på Harrys och deltog i musikquizet. Det var en väldigt trevlig kväll med goda vänner, cider å lite snacks.. men själva quizet var väldigt svårt, och det märktes att det bara var en person som hade gjort det. Det var väl inte direkt ngt quiz i musik-allmänbildning, men det var kul iaf! Dock var jag, Emelie och Linda tvugna att gå till bussen innan de hann avslöja resultatet, men jag är rätt säker på att vi inte vann så vi har nog inget att vara oroliga för:P Jag menar, vi kom inte ens på att det var Outlaws som Tupac var med i förut.. Aaah vad frustrerande det är när man har det på tungan men det kommer liksom inte ända ut för att kunna skriva ner det på pappret. Men nästa onsdag, då jäklar!

I måndags när jag kom hem fick jag ett av mina ryck och började storstäda toaletten och torka av alla hyllor med miljoner schampoflaskor och puderdosor.. Jag samlade ihop några av de penslar och pennor jag använder mest och la på ett finurligt ställe, MEN, det verkar ha varit lite för finurligt för nu kan jag inte hitta dom! Paniiik eftersom jag måste packa nu innan vi har våran presentation i skolan, å efter skolan tar jag tåget till Tälje. Står praktiskt taget och bankar mitt huvud i väggen nu när jag inte hittar skiten. Vart kan jag ha lagt dom? Jag har ju garanterat inte slängt dom, och det finns ju inte så många ställen på mina 32 kvadrat som de kan gömma sig på?! Har till och med tömt tvättkorgen för att se om de letat sig ner där.. AAaaarghh!

Oh well, nu måste jag börja göra mig i ordning, håller inte att sitta i pyjamas mycket längre:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0