Dan före dan (i lördags alltså)

Så vaknade jag upp i Jessicas soffa av att henne två superfina katter tyckte att det var dags för mig att vakna, så de tog helt enkelt en distinkt promenad över hela min kropp, inklusive mitt ansikte:P
Sedan under dagen blev det även en shoppingrunda och en härlig lunch på stan. Gud vilken härlig dag det var! Hoppas det blir fler såna riktigt mysiga höstdagar med mycker sol nu närmsta tiden:)
Lite senare så tog jag cykeln och mötte upp Cissi för att sedan åka hem och se Nicos stora lägenhet för första gången. Där gjorde vi (gissa vad?!:P) egen sushi! Titta vad fint det blev!
Cissi:)
Cissi och Nico!
Efter en härlig middag och lite catching up så begav vi oss mot flammans pulserande dansgolv. Där mötte vi även Morgan som gick i min klass så det vart ett härligt litet gäng som shottade, dansade och skrattade till det stängde kl 3!:)
Efter bara ett par få timmars sömn så gick vi upp för att åka tillbaka till 08-land. Väl hemma blev det firande med mat och tårta tillsammans med släkten innan jag åkte tillbaka till Örebro. Man borde verkligen fylla år oftare eftersom man får ha så roligt och träffa alla härliga vänner och släkt!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0