Rödtott nästa?

Igår satt jag, Erik, Linda och Martin här hos mig och kollade på fotbollen. Trots en pinsamt dålig insats vart det ju vinst, vilket vi nog får tacka gudarna för. Men efteråt började Idol som vi även kollade på, mest för att vi inte orkade byta kanal? Anyhow, tjejen som åkte ut (som sjöng för jävligt, sorry) hade så jäkla grymt rött hår! Sen idag ser jag på fb att en kompis även vågat att bli rödtott, och hur jäkla snygg är inte hon?!:)




Det är verkligen typiskt att man blir sugen på att göra något kul med håret nu när sommaren har försvunnit och det har blivit höst. Det kommer som ett brev på posten, eller hur? Egentligen ska jag ju färge min mörka utväxt lite ljusare nu alldeles strax hade jag tänkt, och det är nog ganska typiskt att man känner sig lite småtrött på sitt hår precis innan utväxten fixas.. Förra hösten/vintern var jag ju riktigt mörk, och jag har insett att rött nog är den enda färgen jag inte testat på... Haha. Är väldigt tveksam om jag skulle kunna bära upp den här färgen, men det är ju så jäkla snyggt så jag blir sugen iaf! Ååååh what to do?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0