Produktiv helg?

Njaae det kan man nog diskutera. I torsdags började ju som sagt dagen bra med frukost i sängen (dock gjord av mig själv:P) och lite serier, men sen fick jag inte sådär överdrivet mkt gjort, haha.. På kvällen hade vi dock personalfest vilket gjorde dagen mycket roligare:) Det dracks vin, snackades skit och hade allmänt trevligt. Och spelades Fia med hutt. Detta var ju kanske inte så bra för mig som behövde gå upp och tentaplugga dagen efter, men det var väldigt kul, och efter att man tagit de där tre första huttarna i början så "flöt" allt på ganska bra iaf:P Chefen fick sig både en och femton shots kan jag ju säga, och detta var naturligtvis oerhört underhållande för oss andra^^

I fredags gjorde jag inte så mkt förutom att drälla runt här hemma och försöka öppna skolböckerna. Det gick väl lite sådär kan jag säga. Dagens höjdpunkt var ändå cykelturen till Emelie där jag lämnade tillbaka strykjärnet jag lånat och fick mig en god kopp te och en pratstund på köpet:)
På kvällen jobbade jag på Frimis där det även var en svensk visning av Victorias Secret. Satt ganska bra till och kunde se underkläderna från sidan av catwalken, och när en tjej gick ut så tyckte jag att jag kände igen det där långa hårsvallet. Och visst sjutton var det Sara Weidenblad från min gamla gymnasieklass! Hon har ju modellat en hel del efter gymnasiet så egentligen borde jag väl inte ha blivit så förvånad, men det blev jag iaf:) Var himla kul att få träffa henne där och hon vart nog minst lika chockad över att träffa mig där:)

Lördagens spenderades med lagboken tentapluggandes i soffan. Jobbade på Ritz på kvällen där det var väldigt mycket folk för ovanlighetens skull och bra med spel. Dock fick ngn blådåre för sig att spruta champagne (vem gör det nu för tiden??) så att han sprutade ner både mig och bordet. Jättekul, verkligen:P

Idag har jag enbart pluggat och försökt döva min tentaångest med naturgodis. Resultat? Ont i magen av allt godis och ännu mer tentaångest. Och några maskiner tvätt, haha. Får se hur det går imorgon egentligen, mkt möjligt att jag blankar och tar omtentan istället. Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0