Oj, vart tog kvällen vägen?

Sikken dag det varit idag.. Imorse hade vi alltså tentan i arbetsrätt med arbetsmiljörätt, vilket är ungefär lika sexigt som det låter. Inte alls med andra ord. Gick dit med inställningen att jag skulle kolla in tentan och därifrån bedöma om jag kunde tänkas sätta minst 75 % av poängen. Kunde jag det skulle jag skriva den, kunde jag det inte skulle jag blanka och gå därifrån. Jag måste dock börja inse hur jag själv fungerar, för jag kan verkligen inte gå dit och sen blanka hur som helst. Det finns liksom inte i min värld att ge upp halvmant. Har jag en utmaning framför tar jag mig an den, hur osmart det än är och att det vore bättre att vänta på omtentan som säkert skulle vara lite lättare. Men men, nu är den skriven och jag kan bara vänta och se vad resultatet blir.

Sedan slutade inte direkt kvällen som den skulle heller. För att göra en lång historia kort skulle jag träffa en speciellt person på stan och äta middag, men det drog ut på tiden och till sist föreslog han att vi skulle ta det imorn. Det sa han ungefär vid halv åtta, och vi skulle från början ha setts kl sju. Bra framförhållning. Not. Där satt jag helt iordninggjord med plattat hår och trodde jag skulle äta middag på restaurang. Hrmpf. Med en förstörd tentafest dessutom som jag hade hunnit till om jag inte suttit här som ett fån och väntat. Tur då att man har härliga killkompisar som lurar iväg en dit man inte alls tänkt ta sig från början och får en på bra humör:) Så bra humör att jag kom hem typ nu, strax innan kl ett. Kul att jag har föreläsning imorn kl 9?:P Oh well, vad gör det om hundra dar?


Bild där kvällen slutadade. Fräckt snodd från Sofias fb;)


Älska älska för kärlek, älska en endaste gång,
det sitter en pojke på månen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0