Det brinner i knutarna

Känns det nästan som i alla fall. Det är då det är viktigt att försöka hålla huvudet kallt och rida ut den värsta stormen så man inte blir alldeles tokig på kuppen. Något som jag tycker att jag lärt mig att hantera allt bättre än för några år sedan. Det bästa receptet på att lösa sån där huvudbry är att prata med underbara vänner och lufta ens tankar, det gör det mycket lättare att hantera plus att man får en annans synvinkel på det hela.

Har man riktigt tur kan det visa sig att man lyckas finna en ny riktigt bra vän också. En som man visste fanns där, men kanske inte riktigt på det sättet som nu börjar visa sig. Ett riktigt bra sätt.

Inser nu att det var hela 10 dagar sedan jag skrev ngt här senast. Fy skäms på mig. Måste vara längsta blogguppehållet hittils, vilket inte känns så bra. Har varit riktigt mkt att göra i skolan, på jobbet, på andra jobbet och med sektionen.. Men, tack vare lite kloka råd så börjar jag inse att jag ska trappa ner på saker och ting, och börja boka in lite roliga grejer som man kan längta lite tid som gör det lättare att fokuser under tiden som det är mycket att göra.


Den här bilden vart jag tvungen att publicera mest för att den var så himlars söt.


Och den här bilden för att den var så jäkla dösnygg.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Wow Sofie!! Äntligen ett inlägg :P

2011-10-24 @ 18:34:25
URL: http://tryingtospeak.wordpress.com
Postat av: Sofie

haha jaa, se på fan;P

2011-10-24 @ 22:20:51
URL: http://lawandthecity.blogg.se/
Postat av: Mia

hoppas det ordnade sig med allt=)Alltid kul att trätta dig<3

2011-10-30 @ 17:48:40
URL: http://miassmyckeskrin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0