Den lilla kråkan Sofie

Som alltid dras till saker som glittrar och glimmar. Nu har jag fått en tokdille på kläder med paljetter på (lite white trash-varning, I know..) Men det är så jäkla snyggt om man bara matchar det på rätt sätt!

Så nu ber jag er coola vänner om lite tips, har ni sett en kavaj eller en top/linne med paljetter som ni tror skulle kunna passa mig? Kan ni inte länka till den i kommentarerna då, snälla?:)

Något i stil med den här från Gina är jag ute efter:)


Ja jag sitter å tentapluggar å svävar iväg lite... Hehe. Men jag är jättesugen på att köpa ett fint paljettplagg, so help me out here please!:)


Update: Hittade den här underbart fina kavajen från In Wear som finns både i svart och guldiga paljetter.. Men den kostar 1700 spänn!:s visserligen finns den på Ellos som alltid har rabattkoder.. Men även om man kan få den till 50 % så blir det ganska mkt cash.. Aja, vi får se.. jakten går vidare!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0