Plötsligt händer det:)

Tittade in på en av mina favoritbloggar för någon veckan sedan, Frida Fahrman, och då hade hon en tävling (länk till inlägget med tävlingen!) där man kunde vinna massa roliga priser, bland annat dessa coola cola light-flaskor som designats exklusivt av Carl Lagerfeldt (chefsdesigner på Chanel för övrigt).




"Kanske minns ni att jag var på Lagerfelds sammarbete med Coca Cola Light nyligen här i Paris.

Som uppföljning till det så tänkte jag ge er chansen att vinna mängder med fina priser!

Just nu pryder hela skylten på Colette med just dessa saker, men eftersom de inte finns till försäljning i Sverige,

så vill jag ju såklart att ni ska kunna få tag på dem ändå, här genom min blogg.

Ingen av produkterna är till försäljning utan finns bara att få tag på här via bloggen, och är specialgjorda i fina boxar.

Lika så toppen. Biobiljetterna är till premiären av filmen Lagerfeld Confidential som visas den 14 juni i Stockholm.

Pris 1: Collectors box med tre flaskor i + topp designat av Karl Lagerfeld + biobiljett
Pris 2-5. Collectors box med tre flaskor i + biobiljett
Pris 6-20: Biobiljett"

Jag var ju tvungen att kommentera, och imorse damp det ner ett mejl i inboxen som sa att jag vunnit 2-5e pris! Tjooohooo! Hehe, vart så himla glad, det gjorde verkligen min dag! Kändes som att man behövde någon slags uppmuntran i allt elände, och det här levde ju verkligen upp till det behovet!:D Jag ska ju då även få två biobiljetter till premiären i Sthlm, vilket ska bli himla skoj! Svårt att bestämma sig för vem jag ska bjuda med bara... Någon som är sugen på att gå på röda mattan och inte har något annat för sig den 14e juni?:)

Kommentarer
Postat av: LizzieNora

JAG JAG JAG JAG JAG JAG JAG!!!! ödmjukaste cissi! :P

2011-05-25 @ 06:56:19
URL: http://lizzienora.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hehe absolut, du hänger med Cissi!:) boka in den 14e kl 18:30 :D

2011-05-25 @ 09:32:50
URL: http://lawandthecity.blogg.se/
Postat av: LizzieNora

Åh va roligt!!! =) Du och jag sofie! rockin' it =)

2011-05-26 @ 20:51:55
URL: http://lizzienora.blogg.se/
Postat av: Sofie

hehe ja det kommer bli skitkul!:) längtaaaaaar:D

2011-05-26 @ 22:01:03
URL: http://lawandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0