Mera tips!

När man är hos frisören blir man i princip alltid tipsad om att köpa olika produkter, schampon och dylikt. Så blev även jag tipsad om Redkens produkter nu när jag var hos frissan i måndags. Ett schampo kostade 280 kr, balsam 320 och inpackning 410 kr från Redkens serie All Soft. Om man skulle få för sig att köpa alla dessa produkter kostar det alltså sammanlagt hiskeliga 1010 kr! Kostar ju nästan likla mycket som själva frisörbesöket, och det går ju inte för sig! Då är det tur att man har sina trick för att få det hela lite (läs otroligt mycket) billigare! När jag kom hem så beställde jag istället nyss nämnda produkter hos feelunique.com, en hemsidan från Storbrittanien (vilket gör att man inte behöver betala någon tull!) som även har gratis frakt. Och vet ni vad det kostade att köpa dessa 3 produkter där? - 397 kronor! Alltså inte ens vad inpackningen skulle kostat här i Sverige!


Grymt bra hårinpackning!

www.feelunique.com En sida från Storbritannien med väldigt stort och billigt utbud med gratis frakt. Här beställer jag i princip alltid mina saker. Har även smink (OPI, I.d osv) och lite annat smått och gott. Definitivt värt att kolla in!

www.lookfantastic.com Även det här är en bra sida från Storbritannien. Har ett större utbud än feelunique och har bland annat Kerastase som feelunique saknar. Dock kostar det några pund i grundfrakt plus typ 1,2 pund i frakt per vara. Så kolla in feelunique först, sen kan du kolla här om det du vill ha inte finns. Trots frakten så blir det fortfarande grymt mycket billigare än i Sverige.

Har ni några tips på bra webshoppar?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0