Lite rättvisa, tack!

Från den respons jag fått så blev det förra inlägget uppskattat vilket var himla kul:) Och då är det ju inte mer är rätt att mina härliga vänner från Södertälje och Linköping får lite credd för deras awesomeness också, right?

The one and only; Cissi! Efter tre år på gymnasiet hade vår klassföreståndare fortfarande problem med att se skillnad på oss två, haha. Det finns inte ord för att beskriva hur mycket jag tycker om dig min smarta, knasiga och snygga lilla klant!<3  (Lite kuriosa: Cissi lyckades nog bryta nästan varende ben i kroppen vid ett flertal tillfällen under gymnasiet, därav klant)

 

Världens snällaste Mia: Du har ett hjärta av guld och skulle aldrig göra en fluga förnär, och det är därför vi tycker om dig så himla mycket! Tycker det är så himla coolt att du, sedan vi tog studenten -07 från samma klass, redan har hunnit plugga och fått din sjuksköterskelegitimation och jobba nästan ett år på sjukhuse! Respekt säger jag bara!:)

(Ja jag blev lite sentimental och tog en massa fina bilder från studenten;) )

 

 

Nico och jag gick i samma klass på gymnasiet och gjorde allt för att impa på Kemi-Ulla för att få MVG... Haha. Vi var även ute och festade dagen innan nationella i Matte E, lyckat! haha. Men gud så kul vi hade! Min fina Nico, du stöttade mig och lät mig sova hos dig när jag separerade från mitt ex, kan inte tacka dig nog för allt du gjorde!<3

 

Med min vackra och coola Linnéa hade jag väldigt många härliga stunder under gymnasiet! Du ville plugga juridik och jag siktade på Industriell ekonomi, vem hade kunnat ana att det skulle bli nästan tvärt om?:) Saknar dig!<3

 

Jessica och jag började i samma klass i Linköping. Du är en fantastiskt lugn och härlig människa och jag trivs så fantastiskt bra i ditt sällskap. Tycker du är underbar för att du orkar lyssna på mig när jag ringer småfull från Frimis när jag tappat bort mina kompisar och är allmänt olycklig.. Du är en pärla!

 

Beskrivning av dig Maria känns helt överflödig. Sedan 6:an på Oxbacksskolan har vi hängt sida vid sida, och trots att du flyttade till Skåne ses vi regelbundet och har the time of our lives.. Du är en härlig vän att prata med, spela kort, parta gärnet och spela bingo på den årliga kryssningen trots 2 timmars sömn och en rejäl bakfylla efter typ 20 drinkar.. haha. Du är bäst!

 

 

Utan sina vänner är man ingenting. Har er att tacka för allt!<3


Kommentarer
Postat av: LizzieNora

<3! =)

2011-06-01 @ 07:23:34
URL: http://lizzienora.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kunde inte valt en bättre bild? ;) Längtar tills vi ses igen och hoppas det blir snart =D <3

2011-06-02 @ 11:34:16
Postat av: Anonym

haha glömde skriva mitt namn, skåne Maria :)

2011-06-02 @ 11:36:29
Postat av: Sofie

puss på dig cissi!:)



haha maria den bilden e ju så jäkla klockren! ja såhär dagen innan tentan längtar jag suuuupermkt till sommarens kryssning och att se dig igen! snart så!:)

2011-06-02 @ 20:42:55
URL: http://lawandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0