Lanvin <3

Mitt favoritställe när det gäller att sukta efter fina saker, Net-a-porter, har fri frakt till och med imorn, och jag är sååå nära på att klicka hem dessa skönheter från Lanvin




Man borde ju verkligen spara pengarna till i sommar ifall jag inte får något sommarjobb.. Men det känns som en riktigt bra investering. Visst, man skulle helst vilja köpa ett par Loubotins, men hur ofta skulle man använda ett par klackar på 12 cm? Då känns det smartare att köpa ett par riktigt fina ballerina i toppenkvalité som man kan använda ofta. Är så sugen på att unna mig dessa efter att ha jobbat extra hela vintern och våren.. Hade jag haft ett sommarjobb så hade jag nog inte tvekat så mycket..

Aaaahh, what to do??:)




Den här underbara Alexan från Mulberry hade ju inte varit helt fel heller... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0