Jag lever!

Gårdagens hårdebackel till trots.. Fick ett oroligt sms av gulliga Emelie efter förra inlägget<3 Ska försöka att inte vara så melodramatisk nästa gång:P
Åkte i alla fall ner på stan idag och gick och hälsa på Johanna på Ica.. Gick länge och funderade på vilken frisör jag skulle våga gå in till och boka tid. Ville verkligen hitta en som är bra och som man känner sig trygg med, vilket ju inte är det lättaste när det gäller frisörer.. Speciellt inte när man är från Södertälje och är van med att diverse smågalna turktanter har slitit i ens hår så länge man kan minnas. Inbillar jag mig själv i alla fall. Eller är jag helt ute och cyklar fellow täljetokar? Oh well, jag inbillade mig själv i alla fall att ju proffsigare själva frisörustället såg ut, desto bättre måste ju frisörerna vara, eller hur? Haha.. Hittade i alla fall en som hade riktigt snygg inredning och stora montrar med Redken-produkter, vilket spg väldigt snyggt och proffsigt ut. Jag gick in i salongen och möttes av en väldigt trevlig tjej som verkade ha stenkoll på vad vi skulle göra åt mitt hår. Jag bokade tid till på måndag kl 10, så då hoppas jag kommer ut med ett ljusare svall, gärna liknande detta:







Bilderna är från den fina bloggen som Beata skriver, en cool tjej från Norrköping som skriver om mode, inredning och lite allt möjligt. Rekomenderas!:)

Gissa vad jag ska göra ikväll förresten?! Ledtråd, gick och nynnade på denna låt nyss:

"Everyday I´m shuffling.."

Ha en riktigt härlig fredag allihopa, och ni som ska på bloc party och utekravallen ikväll; Ha det superkul och festa lite för mig med!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0