Inse sina begränsningar

.. borde jag ha gjort innan jag gav mig på att försöka bli ljusare när jag var såhär pass mörk innan. Har lust att stå och slå huvudet i väggen x antal gånger för att jag trodde att jag skulle kunna fixa färgen på barret själv. Tur att jag är ledig imorn så att jag kan åka ner på stan och gå till första närmsta frissa och be dem om hjälp. Och slipper visa mig i skolan såhär...


Såhär såg färgen ut innan:







Såhär fin var utväxten också:



Förstår att det är fantastiskt intressant att se olika egobilder på mitt hår:P Såhär fin var jag med slinghättan på:




Nu ser jag ut såhär:




...

Ni får se bilder på året efter frisören.. om det inte har frätit bort pga av all hårfärg de lär behöva använda... Buhuu, vill inte bli korthårig igen!:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0