I tokstan

Kom hem till tälje igår förmiddag för att fira faster Gunilla som fyllde 60 år:) Var en himla trevlig kväll med mina  härliga släktingar som man ser alltför sällan! Var lite nervös innan eftersom min pappas syssling Norolf från Norge skulle vara där också, och jag har ju så jäkla svårt att förstå mina kära norska släktingar. Danskar ska vi inte tala om, de förstår jag inte ett ord av. Tur att jag har inte några släktingar där ifrån:P Nervositeten var dock obefogad, för Norold var ganska lätt att förstå sig på. Ruskigt trevlig var han också:) All in all var det som sagt en supertrevlig kväll, och jag fick även se mitt übergulliga kusinbarn Alicia för första gången, söööööt!<3

Annars består dagarna till 150 av plugg till tentan på fredag. 30 hp Privaträtt, känn på den liksom.. Det känns verkligen att man har legat i den "moden" där livet bara består av tentaplugg, sova och äta. Och en och en annan cykeltur till GIH-huset typ. Men den 3/6 kl 20:15 är tentan över, och tentafest med middag börjar på Strömpis. Läääängtar!:)

Åker tillbaka till Örebro ikväll för att jobba och tentaplugga i skolan imorn med tentagruppen. Ska bara försöka bli av mde den här envisa huvudvärken som förföljt mig i flera dagar nu..

Hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0