Hjälp mig, snälla?!

Jag har ett lite speciellt ordningssystem på mitt Spotify-konto.. Först har jag alla låtar i en lista, och sen gör jag som säkert alla andra lite listor då och då med olika teman. Har ganska länge haft en lista som heter Party, men jag har kommit underfund med att jag lägger in nästan all ny musik där vilket gjort att den tappat lite av sitt speciella värde. Det är så många låtar så den fyller liksom inte riktigt sitt syfte längre, vilket är tex att ha på en förfest eller lyssna på när jag svabbar golvet så att jag ska bli peppad och att det ska gå snabbt. Nu tänkte jag göra en ny partylista och jag beöver er hjälp! Vad ska jag ha för låtar på den här listan? Vilken är din (eller dina) favoritlåtar? De jag har hittils:

- In the ayer med Flo Rida. En av de bästa RnB-låtarna ever. Den hade en självklar plats på listan.

- Macarena med Los Del Rio. Lite oklart varför den hamnat här redan. Den e ju en klassiker som är riktigt kul att lyssna på när det vankas party.. Hrmmm...


Snälla, hjälp mig skapa den bästa partylistan ever! Gärna gamla och nya bidrag!:D

Kommentarer
Postat av: LizzieNora

http://open.spotify.com/user/ceciliathomer/playlist/30vCmyA6AwU6mpP9JC3iZZ



Vasegod ;)

2011-06-05 @ 09:47:51
URL: http://lizzienora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0