Farligt farligt!

När man redan är lite smått beroende av Tradera är det himla farligt att skapa ett Ebay-konto också kan jag meddela! Men, jag har faktiskt hållt mig i skinnet hyffsat bra hittils. Min favoritconcealer all time Dream Mousse Concealer från Maybelline (Den slår Touch Eclat från YSL och chanels concealer med hästlängder!!) har tragist nog slutats sälja i Sverige, så nu har jag köpt 2 st på Ebay. Får se hur lång tid det tar att få hem dom bara.. Ena säljaren var i London och andra i Tennessee, USA.. Ska bli spännande att se hur det funkar! Har även fixat ett Paypal-konto, vad det nu har för funktion.. Har inte listat ut allt ännu, men jag skickade ett mejl till båda säljarna iaf och förklarade att jag var nybörjare på Ebay och hoppades att de hade överseende med det:P Det fungderar verkligen totalt annorlunda från Tradera, haha. Känner mig som min högst otekniska mor.

Har ni fyndat ngt riktigt kul på tradera/Ebay?:)

Kommentarer
Postat av: LizzieNora

Var det pudret vi köpte på HM i julas? de som inte alls passar min hudfärg?? i sånna fall så har du en till =)

2011-05-19 @ 08:15:23
URL: http://lizzienora.blogg.se/
Postat av: Sofie

nej det var inte den jag menade här, men jag gillar det pudret jättemkt och det börjar också snart att ta slut, så jag tar jättegärna ditt:)

2011-05-19 @ 09:34:53
URL: http://lawandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0