BIG fucking fail!

Alltså, jag vet inte var jag ska börja.. Kan ju säga som så att det är en jävla tur att jag inte pluggar till ingenjör längre..

Som en del av er såg i min lägenhet i Linköping hade jag ju en lång svart hylla med skor på. Den har jag försökt få upp i evigheter här i lägenheten i Örebro också, men en massa saker har kommit ivägen.. och när tid väl har funnits har pappa glömt borrmaskinen, vattenpasset eller något annat vitalt. Men så förra veckan när pappa var här och kollade på hockey så fick vi (jag?) äntligen tummen ur röven och mätte på väggen och borrade de nödvändiga hålen. Upptäckte att vi inte hade tillräckligt med plugg och skruvar, så jag tänkte att jag skulle åka till IKEA, fixa nya tillbehör och sen slänga upp hyllan med hjälp av Sara. Sagt och gjort, vi börjar skruva upp själva stålgrejen som ska fästas på väggen, som man sedan sätter dit hyllan på. När alla skruvar var på plats försöker vi sätta på hyllan. Såhär bra hade jag mätt:




En aning felmätt, jaa precis.. Vad fan tänkte jag på liksom? Pappa stod ju och hetsade mig för att vi hade bråttom iväg till hockeyn, så jag får ju delvis skylla på det. Men annars vet jag inte vad jag ska säga.. Den sticker ut lika mycket åt andra hållet också, och där är det ett hörn, så den går ju inte på alls.. AAAAH vad frustrerande!! Såg verkligen fram emot att få upp hyllfan så att jag kunde ställa alla skor där.. Men nej då, den önskan kunde ju självklart inte införlivas!


Så nu har jag 16 såna här fina jävla plugg på väggen som syns så himla mycket! Inte har jag någon tång heller för att ta loss dom:(



Såhär ser väggen ut:




// Sofie, en förbannad f.d ingenjörsstuderande


Kommentarer
Postat av: LizzieNora

Gumman!!! jag pluggar till ingenjör och hade utan problem kunnat göra samma fel :P

2011-03-29 @ 12:53:35
URL: http://lizzienora.blogg.se/
Postat av: Sofie

hehe okej, bra att veta:) kände mig så otroligt dum att det var inte sant..

2011-03-29 @ 20:27:51
URL: http://lawandthecity.blogg.se/
Postat av: Sofie

bra att veta!;)

2011-04-05 @ 23:07:18
URL: http://lawandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0