Snyggt ( + lite lussebullar)

Hej på er mina fina vänner!

Det är slutspurten av ännu ett tenta-p och det är gaaaanska mycket att göra, om vi säger så. Det är himla slitigt att sitta i ett och samma rum med några andra småknäppa jurister och plugga skatterätt, och då är det ju himla lätt att det spårar lite:




Och tittar man lite närmre:



Och ännu lite närmre:



Det kanske blir lite mkt intern juristhumor.. Men kortfattat så gillar vår käre vän Mathias att dricka ölen ELK brew.. Och den här uppgiften handlade om en krognota som skulle tas upp som representation, och då är det ju självklart att man ska börja räkna allt i antal flak ELK istället för svenska kronor, right?:P

Det var egentligen På spåret-kväll uppe på Grankotten ikväll, men jag kände mer för att stanna hemma i värmen och mysa. Och baka lite lussebullar:)




Nu till det jag tänkte att jag skulle blogga om när jag skrev rubriken! Jag surfade runt lite nyss och hittade lite snygga bilder och kände mig tvungen att dela med mig av dom!:)

Här är verkligen Idol-Per gaaalet snygg! Det enda som stör lite är ju den där vigselringen, haha ;P

Bild tagen från coola Linns blogg


En annan galet snygg människa är ju duktiga MUA:n Linda Hallberg:



Och min namne tillika all time favourite:




Glad fredagskväll på er alla!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0