Håhåjaja

Vilken måndag hörrni!
Dagen började 06:00 när alarmet ringde alldeles för tidigt och alldeles för högt.. Uuuggh! Men det var bara upp å hoppa, tenta på 5 h i skatterätt, tjooohoo! Skatterätt är ungefär lika sexigt som det låter.. Men jag kan faktiskt tänka mig att det kommer bli nyttigt att kunna i framtiden, inte minst om man skulle starta eget företag så man vet exakt vad man får dra av och vad man inte får dra av. Lite som bokföring, aptråkigt att plugga in, men när man väl kan det så öppnas många dörrar och man kan börja "skatteplanera", haha;)

Jag fattar inte hur 5 timmar kan gå så otroligt fort. Helt plötsligt hörde jag tentavakten säga att det bara var 5 min kvar, så jag raffsade ihop mina papper och lämnade in.

När man skrivit en sån här överjävlig tenta måste man ju få unna sig lite. Detta är vad jag unnade mig idag;)



Åååh, långa naglar är uuunderbart! Definitivt den kvinnliga penisförlängaren, hehe..

Och när vi ändå är inne på naglar.. Jag vet att mitt hem börjar likna att nagellacks-madness, men dessa var ju så  perfekt fina och glittriga, och jag kommer använda dom massor!:)



Sedan kom en klasskompis på att vi borde fira att tentan är över med lite mat, och vem är jag att säga emot?;)
Supergod mat på Wongs, dit måste vi gå igen!

Min mixtallrik


Martins oxfilé



Mmmmm, efterrätt!




Snipp snapp slut, så var den dagen slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0