Aaaaaahh!

Den lilla nörden inom mig gjorde kullerbyttor på rad idag när jag kom hem från skolan och såg mitt förhandsbokade ex av denna film kommit:


Den senaste Harry Potter-filmen!:D



I brist på intränade bloggbilder fick det bli såhär. Måste säga att jag är mycket nöjd;p

Annars har det varit en rätt soft dag. Hade fastighetsseminarium med Filippo, sen blev det en fika i bibblan med bästa klasskompisarna följt av en liten tur på stan. Köpte bland annat lite gott vin inför morgondagens bravader som består av sittning på Strömpis för att fira (?) skolan amerikanska fotbollslag Black Jacks. I brist på fungerande TV sitter jag nu och tittar på ovan nämnda film på datorn.. Kan ingen komma och ta sig en titt på min Teeevee, snälla?:s

Kommentarer
Postat av: Emelie

Möhö, jag vill också ha den filmen!! :P

2011-04-13 @ 06:55:59
URL: http://tryingtospeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0