Nu jäklar!:)

Några av er kanske kommer ihåg detta snickar-debackel? Det är numera glömt (förträngt?), och idag fick jag ett ryck att göra något åt det. Jag, Linda och Johan var på Ö&B (uttalas det "ÖB" eller "Ö och B"?) och handlade en grill inför morgondagens grillning här på tärnvägen. När jag även hämtat tändvätskan och lagt flaskan i min korg så gick jag förbi en hylla med vattenpass. "Ett sånt behöver jag ju för att sätta upp den där förbaskade skohyllan" tänkte jag då. Bra, då behöver jag bara låna en borr av Johanna så kan jag slänga upp hyllan snart, löd den efterföljande tanken. Men när jag av en händelse passerade hyllan med borrmaskiner hittade jag en slagborr för 129 kr(!!!), så jag var ju bara tvungen att slå till! Så nu jäklar ska den där hyllan upp, inga ursäkter! Inom en vecka ska den sitta uppe, annars får ni läsare hitta på ett valfritt straff åt mig! Dock behöver jag hjälp med vart den ska sitta.
Antingen här i mitt sovrum:


Eller här i vardagsrummet ovanför tv:n/avställningsbänken:


Vad tror ni blir bäst? Jag har beslutsångest..

Vem hade trott att en shoppingrunda kunde sluta såhär:



Och så grillen:




Bra kvinna reder sig själv! (och med lite skjuts av Johan:P)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0