Vem vet mest?

Hihi, ikväll är det äntligen dags för programmet som jag var med i!:) Vi spelade ju in 1a maj, vilket känns som en evighet sedan! Mörkhårig var man då också, så det ska bli kul hur det ser ut i rutan!

Som jag skrev i föregående inlägg lyckades jag ju få en reservplats till universitetskampen i Vem vet mest. När jag fick den så berättade dom att jag skulle få åka med ner till Göteborg under inspelningen den 19e december och sedan få hoppa in ifall någon skulle få förhinder. Nu ringde de precis och sa att en person hoppat av och att jag därmed får en säker plats i programmet! Weeeehoooouuu!:D

Kommentarer
Postat av: cissi

Alltså jag kunde inte en enda fråga du fick!!! Insane svår första fråga bland annat. Tror inte nån hade kunnat den!

2011-11-23 @ 10:00:21
URL: http://lizzienora.blogspot.com
Postat av: Sofie

Nej det var verkligen supersvåra frågor! Och läskigt var det att se sig själv på tv:P

2011-11-24 @ 10:54:08
URL: http://lawandthecity.blogg.se/
Postat av: Sara

Dåååligt med uppdatering vaaaaaa! :P

2011-11-24 @ 18:44:47
Postat av: Sofie

haha jaa jag vet! är för upptagen med... en massa andra saker:P

2011-11-24 @ 18:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0