Söndagsmys

Tjupp tjupp

Sitter här i mysbyxor och myser lite i soffan:) Har lagt ut lite auktioner på tradera och läst Elsas Hemlighet idag, himla skönt med en soft dag som omväxling.

Både i fredags och igår så var det ganska sega kvällar på jobbet där det inte var så mkt att göra trots att det var så mycket människor ute. Båda kvällarna var det eftersläpp efter Ladies Night som var i stan, och detta verkade staden killar ha uppmärksammat, haha. Det är ganska kul att jobba på krogen ibland när man mer eller mindre medvetet hör lite smått onyktra killars tankegångar:) Stötte förresten på Anders Timell i fredags också, som var mycket kortare än vad jag hade föreställt mig.

Nej, nu ska jag bege mig ut i rusket och hämta min cykel som jag lämnade utanför jobbet inatt. Kändes lite mer värt att åka bil med Emmi och ta en afterwork på Max;)


Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0