Fredagsfin

Måste ju bara visa svallet jag fick idag!:)



Åååh vad välbehövligt det var att klippa sig! Efteråt gick jag in och köpte en grymt snygg ögonskyggspalett på H&M och gjorde typ århundradets snyggaste sotning! Lustigt att det skulle bli så bra just ikväll när jag ska... jobba:P Tyvärr är det ju lite svårt att fota sminkdetaljer, men man kanske ser lite iaf..


Vilken lycka när man hittar de där riktigt billiga fynden! Denna har riktigt bra pigment och är minst lika bra som Dior, Lancome mfl!:)


Kunde inte motstå att plugga in plattången och börja öva och leka lite med den, så jag testade det lite på underhåret och fick in snitsen ganska så bra. Äääälskar min nya ghd!:D

Kan ju även passa på att de här ögonskuggorna från H&M suger:P


Kommentarer
Postat av: cissi

Så fin du är! <3

2011-11-07 @ 08:38:16
URL: http://www.lizzienora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0