Skåneshopping

Eller Gina Tricot-shopping kanske är en mer passande rubrik?:) Det går verkligen upp och ner när jag är på Gina Tricot.. Ibland hittar man ingenting, och ibland får man verkligen hålla i plånboken för att inte spendera alltför mycket att mina surt fördärvade CSN-ören.. Den här helgen hör till det sistnämnda, och här är det som fick följa med hem:

Superhärligt stor scarf/halsduk i lite tunnare korallfärgat tyg:


Blandning mellan cape och kavaj typ, sjukt nöjd med denna snygging som har läderkanter. Inte blev jag mindre nöjd heller när kassörskan sa att de inte hunnit märka om den och att den kostade 199 istället för 299:)



Superfin rosa clutch som även har långa band så man kan ha den crossbody.. Kunde inte motstå den härliga rosa färgen:



Det här linnet var så fint det där hängde på galgen (till halva priset dessutom! 99 istället för 199), men jag vet inte om jag ska behålla det eller inte? Vad tycker ni? Var sådär härligt ärliga och säg vad ni tycker! Jag tycker det är fint, men det är väldigt kort där fram och jag vet inte riktigt vad jag ska ha det till, går inte att använda som tunika.. kanske att stoppa in i en kjol med hög midja, men jag vet inte?:s



När jag kom hem väntade även ett paket med ett par skor som inte kom med i senaste H&M-leveransen. De sitter som ett smäck, så de tänker jag definitivt använda under sommaren härliga partykvällar:





Skokärlek<3



// Sofie

Kommentarer
Postat av: LizzieNora

Kan varna dig med en gång att det kan hända att en viss annan filur har likadana skor i sommar, har spanat in dom jag med ;) åh väskan! den är som jordgubbsglass! =)

2011-04-06 @ 07:56:27
URL: http://lizzienora.blogg.se/
Postat av: Sofie

hehe ja det är det typ första man tänker på när man ser väskan;) hehe tycker absolut du ska köpa dom, är jättenöjd med mina. med rabattkoden 8964 får du dessutom 25 % på dyraste varan.. så det blir lätt värt det:)

2011-04-06 @ 15:37:41
URL: http://lawandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0