Ooups!

Det var ju inte direkt meningen att det skulle gå över en vecka till nästa blogginlägg, men så kan det bli ibland. Hoppades på att jag skulle vara ledig från jobbet i helgen, men HAH vad fel man kan ha! blev till och med jobb i söndags, och så en sisådär 4-5 turer mellan Södertälje och Örebro (allt för att hinna med släktmiddagar och annat) har gjort att tiden inte riktigt räckt till. Men nu så jäklar!

Kvällen har spenderats på bio där jag och Sara såg Limitless med snyggot Bradley Cooper från Baksmällan. Väldigt speciell film måste jag säga, och egentligen gillar jag inte såna här filmer där man måste tänka mer än vad man gör under en tenta, typ som Interception. Men den här hade något ändå. Lite smartare, lite roligare, men framförallt ett oväntat slut som ändå gör att filmen får ett bra slutbetyg. Alltför uppenbara filmer kan ju trots allt vara ganska trist. Men denna var absolut sevärd! Efter filmen knatade vi till Högströmska för lite dricka och hamburgare på JF-puben, mkt trevligt. Vart dock inte så långvariga, så vi drog hem och nu sitter jag och myser i mina fårskinnstofflor:)

Tro det eller ej, men det har blivit lite shopping i helgen som jag tänkte visa upp. Ska bara fota lite först. Sedan behöver jag er hjälp med en sak, vad det gäller ska jag strax lägga upp.


Bis bald

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0