Härlig tisdag

Åh vilken underbar dag!
Sprang runt på stan och gjorde lite ärenden idag, och köpte en liten rolig grej jag ska berätta mer om strax.. Sen åkte jag upp mot skolan och mötte upp lite jurister för brännboll. Gud vad roligt det var att spela! Lyckade ta en lyra och göra en vurpa samtidigt i princip när jag var brännare, måste sett ganska kul ut.. Var ju så himla svårt att springa på den där gropiga ängen/gräsmattan :P
Sedan vart vi ju sugna på att grilla eftersom det var så underbart väder, så det vart god korv och lite snack i solen uppe på grankotten. Myyys <3

Tillbaka till den lilla roliga saken som jag tänkte försöka mig på att recensera. Var inne på Lindex och då kunde jag inte låta bli att köpa med mig Max Factors Smoky Eye Effect Eyeshadow. Jag gillar ju som sagt att mixtra lite med smink och kände för att testa denna. Tycker själv att jag är ganska hyffsad på att fixa snygga sotningar och ögonsminkningar, och den här (jag köpte den i vit och mörkgrå/svart, tredje från vänster) gav ett väldigt snyggt resultat med lagom mycket skimmer i. Tyvärr har den redan efter någon timme lagt sig i ögonvecket, vilket ju är himla dåligt. Har iofs inte duschat ännu efter brännbollen, men jag torkade av ögonen så jag trodde det skulle funka. Produkten är ju ganska krämig, men inte lika krämig som jag trodde att den skulle vara innan. Testade att ha primer på ena ögonlocket, och utan på andra.. Tyvärr har den lagt sig i vecket på båda ögonen, mest där jag inte använde primer. Men jag tänkte ge den en chans till  när jag ska jobba i helgen, borde bli ett riktigt mandomsprov för den.


För er som inte har lika fet hy som jag och annars inte har så stora problem med att ögonskugga lägger sig i vecket kan jag varmt rekommendera denna produkt som ger ett supersnyggt resultat!

Jag älskar att testa nya smarta sminkprodukter, så kan ni kära vänner tipsa om något kul som man absolut inte får missa i skönhetsväg?:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har en precis likadan och den lägger sig i ögonvecket också.. men bra e den =)

2011-04-19 @ 21:27:23
URL: http://tryingtospeak.blogg.se/
Postat av: Sofie

okej, då är det inte bara jag med andra ord:)

2011-04-19 @ 21:28:25
URL: http://lawandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0